srijeda, 14. studenoga 2012.

Mini haul

Jucer me je uhvatila neka izrazita zelja za kupovinom sitnih stvarcica. Na mojoj listi se je najpogodeniji nasao Essence. Svi hvale, a i ono sto sam prije isprobala mi se svidjelo pa ajde;)

essence mattyifying compact powder- ja sam uzela onaj u nijansi 09 soft tan. Sada kada gledam mi se cini malo pretaman ali nadam se da nije previse. Pakovanje je plasticno, no moje i nije nesto precvrsto:(. Ima 12 g i traje 24 mijeseca  od otvaranja. Cijena u Kozmu je 26.90 kuna.

essence multi action maskara- pakiranje slatko, a maskaru sam vec prije isprobavala i odusevila me je. Crna i meni traje satima. Cijena je 22.90 kuna. 8.5 ML a traje 6 mjeseci.

essence eyeliner pen- savrsena kombinacija tekuceg tusa i olovke koja traje. I ovo je takoder crno,crno ali sam citala malo o tom proizvodu i kazu da se brzo trosi. Ima svega 1 ml i traje 6 mjeseci. U dm-u kosta 22.90 kn.

essence kiss care  love lipbalm 03 fruitylicious- njeguje, daje boju i mirisi, tako obecavaju proizvodaci. Mene neodoljivo podsjecaju na  Baby lips. Hot pink pakiranje, a na usnama blagi sjaj. No za 11.99 kn nisam ni vise ocekivala. 4g koja traju 12 mjeseci.





Rosal lipbalm cherry lady- omiljen balzam za usne bio i ostao. Njegov miris je savrsen, nije prejak ali ni neprimjetan. Dostojna zamjena za Labellov Cherry kojem je struktura promjenjena i nesmijem ga vise drzati u dzepu jer se topi:S. Cijena je nekih 12-tak kuna za 4.5g.

Nema komentara:

Objavi komentar