četvrtak, 8. studenoga 2012.

Listopad 2012.- najdraži proizvodi

Balea Young Lovely Raspberry

Ovaj balzam za usne me spašava u ovo vjetrovito vrijeme. Lijepo miriše i podsječa me na toplija vremena.

Essence all eyes on me

Iako poprilicno vodenasta ova maskara je crna i lijepo razdvaja trepavice. Moje trepavice su prilicno dugacke i uvijene, ali im fali ta crnina:D

Adidas perfumed deo spray- Natural Vitality

Ovo nije tipičan jesenski miris, više mi pristaje uz ljeto, ali ovaj listopad je za mene bio nekako topao. Jedino je zadnji tjedan bio hladan, odnosno snježan. Ja imam stariju verziju, ali je pri kraju pa se nadam da nisu izmjenili miris.

*48 protective hand cream

To nije tipična hranjiva krema za ruke. Ona stvara sloj koji štiti od bakterija koje se nakupljaju na rukama. Ima čudan miris, ali nije preintenzivan. Odlično služi svrsi.

SEACRET Body Lotion- Cucumber & Melon

Opet nešto što me vrati u toplije dane. Ima ljetni miris, ali meni na koži dođe malo teži miris. Brzo se upija i hrani kožu.

HAIR CULTURE PROFI LINE HairShampoo- Repair-Komplex

Jako mi se sviđa kako moja kosa izgleda poslje korištenja ovog šampona. Sličan je Soyos šamponima i meni savršeno odgovara.


ispricavam se na megaultra losoj slici
xoxo MoMo

Nema komentara:

Objavi komentar